Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2008

ΟΛΗ Η ΧΑΡΗ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙΣ

Έχουμε ακούσει πολλές φορές τη χάρη να ορίζεται σαν την αμέριστη εύνοια και ευλογία του Θεού. Και όμως, πιστεύω πως η χάρη είναι κάτι περισσότερο απ'αυτά. Κατά τη γνώμη μου, λοιπόν, η χάρη είναι όλα όσα είναι για μας ο Χριστός σε στιγμές που υποφέρουμε-η δύναμη, η ισχύς, η καλοσύνη, το έλεος, η αγάπη-που θα μας βοηθήσουν να περάσουμε μέσα από αυτές τις στιγμές.

Καθώς κοιτάω πίσω στα παλιά χρόνια-χρόνια μεγάλων δυσκολιών, βασάνων, πειρασμών και θλίψεων-μπορώ να καταθέσω πως η χάρη του Θεού υπήρξε πάντοτε αρκετή. Ξέρω τι είναι να αμφισβητείς το Θεό ενώ η γυναίκα σου υποφέρει από καρκίνο ξανά και ξανά, και προσβάλλονται επίσης από καρκίνο και οι δυο κόρες σου. Σήμερα είναι όλες υγιείς και δυνατές και ευχαριστώ το Θεό γι'αυτό. Ξέρω επίσης τι θα πει να είσαι δαρμένος από έναν απεσταλμένο του Σατανά. Έχω πειραστεί και παγιδευτεί θλιβερά και είχα εχθρούς που εναντιώθηκαν απέναντί μου απ' όλες τις πλευρές. Έχω δυσφημιστεί, έχω κατηγορηθεί άδικα, και έχω απορριφτεί από φίλους. Σ'αυτές τις σκοτεινές στιγμές, έπεσα στα γόνατα και φώναξα στο Θεό.

Η χάρη Του πάντα με έβγαζε απ' αυτές τις καταστάσεις. Και είναι αρκετή για σήμερα. Μετά, κάποια μέρα στη δόξα Του, ο Πατέρας θα μου αποκαλύψει το όμορφο σχέδιο που είχε φτιάξει από την αρχή. Θα μου δείξει πως απέκτησα υπομονή μέσα απ' όλες τις δοκιμασίες μου, πως έμαθα τη συμπόνοια για τους άλλους, πως η δύναμή Του είχε γίνει τέλεια μέσα στις αδυναμίες μου, πως έμαθα να θυμάμαι πάντα την μεγάλη πιστότητά Του σε μένα, πως λαχτάρησα να γίνω πιο πολύ σαν τον Ιησού.

Μπορεί πάλι να ρωτήσουμε γιατί-και όμως όλα παραμένουν ένα μυστήριο. Είμαι έτοιμος να το δεχτώ αυτό ώσπου να έρθει ο Ιησούς να με πάρει. Δεν βλέπω να υπάρχει τέλος στις δυσκολίες και τις θλίψεις μου. Τις αντιμετώπισα στα πάνω από πενήντα χρόνια διακονίας μου και ακόμα τις αντιμετωπίζω.

Και όμως, μέσα απ' όλα αυτά, συνεχίζω να λαβαίνω το παντοτινά αυξανόμενο μέγεθος της δύναμης του Χριστού. Μάλιστα, οι μεγαλύτερες αποκαλύψεις της δόξας Του μου δόθηκαν κατά τη διάρκεια των σκληρότερων στιγμών της ζωής. Παρομοίως, στις χαμηλότερες στιγμές της ζωής σου, θα φανερώσει και σε σένα ο Ιησούς το τεράστιο μέγεθος της δύναμής Του.

Μπορεί να μην καταλάβουμε ποτέ τον πόνο μας, την κατάθλιψη και τη δυσφορία μας. Μπορεί να μη μάθουμε ποτέ γιατί οι προσευχές μας για θεραπεία δεν απαντήθηκαν. Αλλά δε χρειάζεται να μάθουμε το γιατί. Ο Θεός μας έχει ήδη απαντήσει: "Έχεις την χάρη μου-και, αγαπημένο μου παιδί, αυτό είναι το μόνο που χρειάζεσαι".